مقاله

آیا محصولات فوراور معتبر است؟

محصولات فوراور

آیا محصولات فوراور معتبر است؟

امروز به عنوان نمایندگی محصولات فوراور ققصد داریم به شما بگوییم که آیا محصولات فوراور معتبر است؟ محصولات فوراور از محصولاتی است که بر پایۀ آلوئه ورای خالص و سایر مواد ارگانیک توسط شرکتی با همین نام تولید شده است و تا به حال موفقیت‌های زیادی در این زمینه به دست آورده است. گیاه آلوئه ورا که به گیاه هزار درمان معروف است دارای بیش از صد نژاد و مدل مختلف است که بعضی از مصرف خوراکی ندارند.

محصولات فوراور ساخت کدام کشور است ؟

بزرگترین تولید کننده ، سازنده و توزیع کننده محصولات آلوئه وراء  باربادنسیس میلر در دنیا است که ساخا کشور آمریکاست و خواص زیادی برای سم زدایی و برای بهبود سلامت بدن را دارا می‌باشد. این گیاه بعد از چهارسال رشد و نمو ، درست زمانی که به آخرین حد از اثر دهی خود می رسد برداشت می شود و از هیچ نوع از مواد شیمیایی بارور کننده ، علف کش و آفت کش در مرحلۀ پرورش آلوئه ورا به کار برده نمی شود. وجود مهر تایید انجمن جهان علم آلوئه ورا بر محصولات این شرکت تایید کنندۀ کیفیت آلوئه ورای به کار رفته در تولیدات می باشد .

محصولات فوراور لیوینگ آمریکا

محصولات این کشور در ساختار خود از ژل طبیعی آلوئه ورا استفاده می کنند به بیان دیگر، شرکت فوراور  گیاه آلوئه ورا در مزارع کشت می شود و پس از یک بازۀ زمانی مناسب برداشت می شود. برای این شرکت بسیار مهم است که محصولی خارج از مزارع خود وارد مرحلۀ ساخت محصولات اصلی نشود به دلیل اینکه بیس و اساس محصولات فوراور ژل آلوئه ورا است. با توجه به اینکه تمامی محصولات فوراور در جهت سلامت انسان ها به کار برده می شوند پس در نتیجه از هیچ گونه سم و یا مکمل مضر به منظور رشد هرچه بیشتر گیاهان آلوئه ورا به خاک مزرعه اضافه نخواهد شد. تمامی محصولات دارای یک فرایند تثبیت شده هستند که طراورت و تازگی آلوئه ورا را ضمانت می کنند و این شرکت شرایطی را برای طرفداران ساکن آمریکا فراهم کرده که می توانند 60 روز بعد از مصرف در صورت عدم رضایت، محصولات را مرجوع کنند. پس با توجه به این تفاسیر و سابقۀ بالای شرکت فوراور می توان این نتیجه را گرفت که محصولات این شرکت می توانند نقش بسیار موثری در راستای سلامتی انسان ها داشته باشند.

محصولات فوراور

ویژگی‌های محصولات فوراور

همان گونه که بیان شد اکثر محصولات برپایۀ آلوئه ورای خالص است، این شرکت رتبۀ اول در کشت کردن و برداشت گیاه آلوئه ورا را در دنیا دارد و در حقیقت یکی از اولین شرکت‌هایی است که دارای گواهینامۀ کمیسیون بین‌المللی مطالعات آلوئه ورا می‌باشد، خواص زیادی از آن به اثبات رسیده است و اکثر پزشکان و افراد متخصص به عنوان یک مکمل طبیعی برای بهبود در سلامتی آن را توصیه می‌کنند.

محصولات فوراور لیوینگ چیست ؟

فوراور لیوینگ یا همان flp  بیشتر از چهل سال است که تولید  محصولات طبیعی، متنوع و با  کیفیت خود را در آریزونا شروع کرد به گونه ای که می توان گفت پایۀ اصلی ترکیبات محصولات این شرکت ، ژل خالص آلوئه ورا می باشد. تنوع بالای محصولات و عرضۀ فرآورده های تولید شده از ژل خالص، این شرکت را به بزرگ ترین تامین کنندۀ محصولات آلوئه ورا در جهان تبدیل نموده است. این کمپانی در طول سال های فعالیت خود توانسته است گواهینامۀ iasc و گواهینامۀ حلال را به دست آورد. شرکت فوراور هم جزء شرکت‌های بین‌المللی است که با قانون و مقررات مسلمانان و جامعۀ اسلام احترام ویژه می‌گذارد. و همچنین دارای تاییدیۀ حلال، گواهینامۀ گلوتن فری، کروئلی فری یا همان عدم تست محصولات روی حیوانات، گواهینامۀ کوهلر یا جامعۀ‌یهودیت و انجمن اسلامی کالیفرنیا می‌باشد. به دلیل اطمینان و ضمانت کیفیت محصولات در صورت عدم رضایت از محصولات ضمانت بازگشت مبلغ خرید در بازۀ زمانی 30 روز به مشتریان داده می شود، در بیش از 160کشور فعالیت مستمر داشته و  همراه موفقیت بالا بوده است .

محصولات فوراور چیست ؟

پایۀ محصولات فوراور ترکیبی از مواد طبیعی همانند عسل، آلوئه ورا و سایر گیاهان طبیعی است. گیاه آلوئه ورا بیشتر از 400 گونه متنوع دارد که هریک هم خواص خود را دارند. آلوئه باربادنسیس یکی از گونه های مرغوب و خوراکی آلوئه ورا می باشد که قدرت آرام بخشی و درمانی بالایی دارد و به همین دلیل کمپانی فوراور کلیۀ محصولات خود را از این نوع از آلوئه ورا تهیه و وارد بازار می کند . نوشیدنی های خالص ، محصولات زنبور عسل، مکمل غذایی، اقلام بهداشتی و آرایشی، محصولات مراقبتی  از جمله تولیدات آن است.

 محصولات فوراور آمریکا

 این شرکت محصولات زیادی دارد که اقلام آرایشی و بهداشتی، نوشیدنی های خالص و مکمل های غذایی که هر کدام از آنها از ژل خالص  گیاه آلوئه ورا گرفته شده است نمونه هایی از آن است. نوشیدنی ژل خالص آلوئه ورا فوراور یکی از پرطرفدار‌ترین محصولات این شرکت می‌باشد زیرا خواص زیادی را دارا می‌باشد: تقویت سیستم ایمنی بدن، سم زدایی و پاکسازی کامل، کمک به سلامت دستگاه گوارش، بهبود جای زخم و مشکلات پوستی، تنظیم کلسترول و میران قند خون، بهبود وضعیت کلی پوست و مو از خواص آن است.  همچنین انواع ویتامین‌های ضروری و مواد معدنی بدون افزودنی، خمیر دندان، مام یا دئودورانت از محصولات پر طرفدار ابن برند محسوب می شود. عسل و محصولات زنبور عسل، مکمل های غذایی و طبیعی، محصولات فوراور برای تناسب اندام، مراقبت های شخصی فوراور لیوینگ، روغن های خالص و بسته های ترکیبی را نیز می توان نام برد.

محصولات فوراور

عوارض محصولات فوراور

از آنجایی که محصولات فوراور کاملاً گیاهی و ارگانیک هستند. بسیاری از عطاری‌ها و داروخانه‌ها این محصولات را به مشتریان خود معرفی می‌کند به دلیل اینکه دارای آلوئه ورا هستند و با استفاده از خواص این گیاه به درمان کردن درد‌ها و مشکلات مختلف می‌پردازند. یک نکتۀ قابل توجه  در استفاده از محصولات حاوی ژل خاص آلوئه ورا این است که قسمتی از این گیاه برای سلامتی مضر است و باید حتماً قبل از مصرف کردن از بقیۀ اجزای آلوئه ورا جدا شود در غیر این حالت باعث ایجاد حساسیت شده و اصلاً کمکی به سلامتی نمی‌کند بلکه حتی ممکن است به بدن انسان آسیب برساند و مشکلات زیادی را ایجاد کند. متخصصان کمپانی فوراور نسبت به این موضوع اشراف کامل دارند و این نکتۀ مهم را در تولید کردن محصولات فوراور لحاظ کرده‌اند و به همین دلیل برخلاف بیشتر محصولات تولید شده توسط بقیۀ برند‌های آرایشی و بهداشتی، تأثیرات منفی را از خود به جای نگذاشته است. به اضافۀ این نکته محصولات فوراور به هیچ عنوان ادعایی در زمینۀ درمانی ندارند و فقط می‌توانند از بروز مشکلات پیشگیری کنند و یا به بیماران در روند بهبود آن کمک شایان کنند.

نتیجه‌گیری

شرکت فوراور نزدیک به ۴۰ سال است که با جستجو در سراسر دنیا به منظور پیدا کردن خالص‌ترین مواد موجود در طبیعت و همسان سازی آن‌ها با آخرین دستاورد‌های علمی روز دنیا بهترین محصولات را عرضه کند.   تنها هدف این شرکت کمک کردن به خانواده‌ها برای داشتن ظاهر زیبا و احساسی بهتر است و در نتیجه محصولات فوراور کاملاً گیاهی و طبیعی هستند و هیچ گونه مادۀ شیمیایی و نگهدارنده ندارند و می‌توان بدون نگرانی در تمام طول عمر برای رفع مشکلات بدن از این محصولات استفاده کرد، البته در استفاده کردن از هر محصولی نباید زیاده روی کرد. کیفیت محصولات این کمپانی بر اساس گواهینامه ها  و نماد الکترونیکی تایید شده است و هیچ گونه شک و شبهه ای در گیاهی بودن این محصول وجود ندارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *